Hmm?



Utgång igår.. Med Johanna, Josse åh Lina? =)... De va ju vi 4 först åh sen vart de bara ja åh johanna hemma hos henne eftersom vi stanna där medans dom andra drog till en annan fest..  Så ja åh johanna satt åh snacka åh grejs hemma hos henne! =) Va myys...

Vill bara att mitt jävla fuckade liv ska bli bra ngn gång.. allt bara påminner mig om olika saker.. De får mig ju inte precis åh må bra.. Allt som har hänt.. Hmm ja undrar ja hur de ska gå..? Allt känns ändå meningslöst med allt.. Ja vet inte varför men de gör de bara.. Hur man nu ska förklara detta? Allt på en åh samma gång... De kryper inom mig.. Trött på att gå hemma åh bo hemma kan väll va därför också? Sen så blir de ju inte bättre att man ska behöva oroa sig hela tiden för jobb åh skit åh massa annat göjs... Ja vette faan hur ja vill ha min framtid, ja velar åh velar men finner aldrig ngn rätta på mig själv än... Allt tar sin tid med att tänka igenom hur mitt liv har vart åh hur de kommer att bli åh en massa andra jävla skit tankar... Man kan bara tänka om hur de skulle ha vart om de inte hade hänt? hur man skulle ha mått hur allt vore annorlunda på något vis.. Men var de verkligen mening att de skulle ske? Många frågor utan svar... Man kommer heller aldrig få några svar... Personer som man har tyckt om sviker en in i det minsta man har blundat för de hemska men ändå sett det åh inte gjort något åt de.. Hur man ändå kan bli så förblindad av allt som bara går att bli? Ja vet knappt vad som är ut och in på mig själv... Men ändå så har de hela funkat med allt.... Hur mkt man än har gått igenom så kommer de alltid upp i minnet.. Man vill ändå inte gå tbx åh tänka på de som har varit men man kan ändå inte låta bli.... 

Det är ändå DIG jag tycker så förbannat mkt om så de gör ont inom mig!! Du får mig verkligen att må bra..!
Det är dig ja litar på!


Men stallet imorrn iaf gött de.. Där kan man iaf gömma sig, känna sig trygg i allt.. Min trygghet som alltid har funnits där åh gjort så att ja mår bättre än va ja igentligen gör... Min häst har ju vart den som alltid har funnits där åh hoppas att han alltid kommer att göra de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0