Jobb hela veckan!


Fixade klart den jävla pallen i morse när man kom =) Sen vart de åh tömma massa grejer hela dan! Haha sprang me min jävla säck kärra från 9-15 :P haha :D Blir ännu mer imorrn.. Åhh ännu mer looking på boys ;) hahha :P  jaja dom ville hjälpa mig åh öppna dörrn när man bar en skrivare som inte vägde ett piss :P haha vilka kommentarer *haha*
Vii får se imorrn ;) Får ta mammas bil imorrn eftersom pappa åker ngn stans... Dom drog inte till Linköping imorse eftersom personen som dom skulle träffa hade magsjuka :P Men får ha hunden me mig imorrn på pappas jobb :D! :)
Älsklingen <33

Red min lill prins ida.. Hmm Tur i otur kan ja då säga!
Tog in alla hästar janne kom ner åh skodde Cesar.. Ja drog på timmen alla grejer kom ut ur stalldörrn åh han TAPPA bakskon! jaha då vare bara åh vända åh gå in åh smile lite med Janne över att han skulle dra på skon igen ;) åh de gjorde han :D Sen fick ja dra i 2 nya brodd.. Som tur e han en ängel på att stå still :D Sen vart de bara åh dra ut åh rida :D
Blir ju skodda nästa vecka som tur e :D  Synd att Janne inte hade sitt företag kvar... Då skulle man ha fått vart där! =)

Nee dax åh kila in i duschen åh sen städa litte?

Kanske bäst åh flytta igen? Få en vidarutldning på travet? Men orkar ja?
Lämna allt åh alla igen.. Ja vet inte!

Vill bara kunna säga en sak! Men inget funkar ändå...

Fredrik - Min bästa vän! Du finns för mig och kommer alltid åh göra!

Söötongen! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0