Jobb åter jobb!



Jahaa jobba på pappsens jobb idag. Från 8-5 typ.. hmm jaa trött man e då!!  Men men.. Sen åkte man åh handla mat me pappsen på hem vägen... Sen hemåh fixa maten såå klart mamma hjälpte mig men ändå! :D  De vart Spagetti me köttfärsås lr ja min speciella :D haha!!

Nee Jobb imorrn med så sova snart? kanske de.!!! Men kan faan inte slita mig ifrån msn åh grejs!!
Hmm konstigt NEJ!  Beror bara på en sak. =)
Haha!!!! Mer säger ja dock inte... Hmm.......

Delfodervärd sökes än!!  Men vi får se :D

Va ute åh gick me Malte älskling 1h förut underbart :D syrran e överglad såå klart över att ja e ute åh går med hennes hund :D  Ähh de gick fort ändå för man gick ju åh snacka i telf me en person så!! :D
Alltid lika trevligt.!  Sen träffa man johan åh jenny såå klart när man lämna hunden :D <33 Snacka me dom åh såå! haha.. Sicka underbara människor!  Men va bara där en liten stund men dom får mig att må TOPPEN! Älskar er. Tack för att ni stöttar mig till 110%!

Allting e svårt men varför just så här svårt?

Tack för at NI har förstört mitt liv!! UNDERBART OR NOT!
Vad finns de av mitt liv som inte e förstört? Inte ett jävla piss...  Tro va faan ni vill men så e de!

Utomlands? Ngn som vill!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0