Är de så? :S



Är de så här ja vill ha de? Funderar på de....
vet inte vad jag har tänkt mig? Men skit samma....  

Har börjat på min 2a vecka hos pappsen :P haha! :D Men nu e de inte alls mkt kvar.. sköööönt =)
men vi får se :D De e bara 2 rum kvar åh göra i ordning! Imorrn blirre åh slänga skräp :P haha! =)
Sova snart kanske? Hmm ja......


Saknar HONOM som bara den..... Han e bara så förbannat söt så de finns inte!

Red älsklings ponnyn idag också! GICK SUPER! =) lr ja i slutet när en märr kom in! :P haha ville väll styla upp sig ;) hihi min lilla hingst buse :D! Blir ju skodda under veckan.. Hmm såå man vet ju inte alls när man inte kan rida :P hehe! =)

Nee men dax åh sova snart =) e utsliten som bara den av allt slit åh jobb... Jobbar Heltid åh sen ut åh rida! =) De e faan duktigt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0