28 April


Hahha ojj va bra de går och uppdatera denna då lr inte.. Måste bli bättre på detta snart.
Måste fixa lite på min sida osv ser inte riktigt ut som ja vill ha de men de kommer och bli bättre sen när jag får Photoshop så :)

Väntar på att få hämta pappa! :)

Fick ta hela Morgan och Helens stall helt sjävl idag ifrån halv 9 te halv 3 ungefär! Men de gick super ändå så! :)
Körde en av deras 2 års hingstar.. Hingstlat så de heter duga! Men vad mysig han vart när jag fick sällskap av Kenneth! :)
Han vart bättre då eller ja rättare sagt mycket bättre! :) Kolla på tvn när Kapten Morgan och Increase Broline Starta på Årjäng! :) Sen starta "Åke" på Axvalla! :) Skojj!!! Men men!

Saknar min älskling så förbannat mkt så de gör ont.. Fattar de inte..
Men ont gör de och saknaden är så stor!!!
Du är mitt allt va som än kommer att hända!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0