:)

Få reda på vem jag ÄR.. :)

1. Namn?
Josefin
2. Är du kär just nu?
Kanske
3. Har du en stor hemlighet?
Joo de har man.
4. Ångrar du något du gjort?
För mkt :S
5. Är du egoist?
Ja vet inte? Så där?
6. Roligt minne sen jag va liten..
Ojj svårt :S ja vet inte :/
7. Har du gillat någon som din kompis också gillat?
Ja de har ja gjort :P
8. Bästa låten?
Hmm ingen aning men det är många ialla fall:)
9. Vad var den senaste korkade sak du gjort?
Hmm jaa duu.. :S Ingen aning...
10. Var handlar du oftast kläder?
H&M, Gina, internett osv :)
11. Mest avtändande hos en kille?
hahha jaa duu... Att dom är för MKT på en :)
12. Tycker du att du sjunger bra?
Never!!!
13. De värsta med tjejer är?
Fjortisar åh allt detta jävla SKIT SNACK.!!!
14. Vad är du rädd för?
Att inte få träffa dom man tycker om!!
15. De mest klockrena du gjort?
Kört häst efter Alf Palema ( Gör även detta fortf) Sen vet man inte :P
16. Vad får dig att skratta?
Mkt :) Beror lite på vad det är:) Men dom underbaraste får mig bara att le vi tanken på dom :)
17. Sko storlek?
38-39
18. Skulle aldrig kunna ha på dig?
Rosa byxor även för mkt mönster lr för stark färg..!!
19. Har du gjort något du sett på tv eller film?
Kört travhäst :)
20. Dålig egenskap?
Nyfiken, blir lätt förbannad åh tar åt mig allt lr ja nästan ialla fall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0